Zmiana w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.

maju skład zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska zostaje powiększony o Grzegorza Miłkowskiego, który – jako wiceprezes organizacji – zajmie się nadzorem nad komunikacją, aspektami wizerunkowymi Stowarzyszenia oraz ofertą dla członków. Od maja br. agencja ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

 

Miłkowski w obszarze PR i digital marketingu działa od 15 lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media & Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, specjalizującego się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Autor książki „Niech Cię widzą w sieci!”, w której dzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania mediów firmowych.

Do tej pory zarząd Stowarzyszenia Content Marketing Polska składał się z trzech osób. 

Agnieszka Gajzler-Barylska, prezes zarządu SCMP oraz Digital Strategy & Development Director w TVN Discovery Polska. Gajzler-Barylska odpowiada w organizacji za reprezentację Stowarzyszenia, współpracę z International Content Marketing Forum (ICMF), trendy oraz badania w obszarze content marketingu oraz nadzór nad realizacją inicjatyw międzynarodowych. 

Katarzyna Sowicka, wiceprezes zarządu SCMP oraz Head of Content w adCookie. Sowicka nadzoruje realizację misji Stowarzyszenia oraz programy edukacyjne i eventy. 

Tomasz Wileński, wiceprezes zarządu SCMP, CEO ISLAY.tech i Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska. Wileński organizuje w Stowarzyszeniu współpracę z liderami projektów, odpowiada za finanse i współpracuje z członkami SCMP w obszarze analityki i badań content marketingu w Polsce. 

Stowarzyszenie Content Marketing Polska to organizacja promująca marketing treści i upowszechniająca wysokie standardy działalności wydawniczej. Stowarzyszenie tworzy platformę wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy customowej, mass mediów, twórców branży wydawniczej, agencji marketingowych i klientami. Początkowo organizacja nosiła nazwę Stowarzyszenie Prasy Firmowej (do maja 2014 r.). SCMP organizuje coroczną konferencję Power of Content Marketing oraz konkurs Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku), w którym oceniane są projekty digital oraz print. 

International Content Marketing Forum, którego częścią jest SCMP, to międzynarodowe ciało zrzeszające agencje i wydawców. Jego celem jest popularyzacja dobrych praktyk w działaniach CM. ICMF zrzesza twórców, wydawców i agencje z 17 krajów, m. in. z USA, Kanady, Niemiec, Holandii, Norwegii i Polski. Ich przedstawiciele dwa razy w roku spotykają się, by omówić najważniejsze kwestie związane z rynkiem content marketingu.